All over again...

7/15/2015


Soms gaat net alles anders dan je had gepland. Zo als nu met mijn blog...


Waar ik dan in februari vol enthousiasme begon aan mijn blog op wordpress en steeds een beetje groeide. Kwam er een radicaal einde aan mijn wordpress avontuur en is mijn eigen domein naam weg. En natuurlijk nooit gedacht aan een back-up maken van al mijn posts. Maar wie ben ik nou om te stoppen als er iets tegen zit. Al mijn materiaal is weg maar mijn vibes nog lange na niet. Dus nu begin ik op blogger. Ik zag de code en dacht ''shit ik kan niet coderen'' dus posts van andere bloggers en YouTube worden waarschijnlijk mijn beste vriend. Maar ik ga hier voor vol vertrouwen dat het dit keer wel goed gaat.

Good vibes,

You Might Also Like

4 reacties

  1. SO PROUD OF YOU MY LITTLE REDHEADED CREATIVE TALENTED PHOTOGRAPHER <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you lovely beth.
      Also proud of you after a long time you start blogging again.
      good vibes,

      Verwijderen
  2. Oooooh nee, wat een ramp... Dat is echt het ergste wat je als blogger kan overkomen! Maar hey, keep your head up! En lekker weer opnieuw beginnen.. Misschien dat stiekem ook wel zo z'n voordelen heeft.. Kun je het een keer helemaal anders doen bijvoorbeeld!
    Liefs Iep

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is wel even schrikken ja.. en ook geen tijd gehad om het aantekondigen maar het heeft ook inderdaad voordelen. En uitdagingen zijn altijd goed!
      dankje voor je good vibes Iep!

      Verwijderen

Popular Posts

Latest journey

Journey • Alghero

Spring break adventures.   De spring break zat er aan te komen... hoe kon je dat beter inplannen dan met een reis. Daar zaten we ...

Subscribe